آپدیت Creators ویندوز 10 ویژگی های جدیدی به ویندوز دیفندر اضافه می‌کند

[ad_1]

آپدیت مورد انتظار Creators برای ویندوز ۱۰، قابلیت‌های جدیدی به بخش امنیتی این سیستم‌عامل اضافه خواهد کرد. یکی از امکانات جدید ویندوز دیفندر مربوط به سنسورهای کرنل و شناسایی فعالیت‌های مشکوک در بخش‌های مختلف سیستم کاربر است. در پستی که در وبلاگ مایکروسافت منتشر شده، به این مورد اشاره‌ می‌شود که مقابله در برابر حملات Zero Day از مدتی قبل در ویندوز ارائه شده است.

ویندوز دیفندر از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. در بخشی از متن پست وبلاگ مایکروسافت نوشته شده است: «قابلیت‌ شناسایی بر اساس سوابق، باعث می‌شود اطمینان حاصل کنیم قوانین شناسایی جدید از داده‌های ذخیره‌شده‌ی شش ماه گذشته بهره بگیرند و بدین طریق، حملاتی که پیش از این تشخیص داده نشده‌اند، شناسایی شوند.»

علاوه بر این، حالا تیم‌های امنیتی می‌توانند با استفاده از چند روش‌ جدید در ویندوز دیفندر، تمام رویدادهایی را که در زمان یک حمله رخ می‌دهند، مشاهده کنند. همچنین با بهره گرفتن از این روش‌های جدید، امکان منع کردن آسان یک فایل از دسترسی به شبکه و دریافت اطلاعات قانونی از یک رایانه‌ی خاص فراهم شده است.

اگر تمایل دارید سیستم‌ شما هم به جمع دو میلیون دستگاه دیگری که ویندوز دیفندر را نصب کرده‌اند اضافه شود، کافی است از طریق این لینک در برنامه‌ی آزمایشی این سیستم امنیتی ثبت‌نام کنید.

[ad_2]

منبع