اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O را دانلود کنید

[ad_1]

دیروز برای افرادی که به دنبال جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل محبوب اندروید هستند یک روز‌ بسیار هیجان‌انگیز بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، کمپانی گوگل در ۲۰ مارس (یکم فروردین) اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید O را منتشر کرد و حالا توسعه‌دهندگان می‌توانند به این سیستم‌عامل زودتر از کاربران عادی دسترسی داشته باشند و آن را بررسی کنند.

شاید شما هم از جمله کاربرانی باشید که موفق به ثبت‌نام در برنامه‌ی اندروید بتا نشده‌اند؛ اما خبر خوب اینکه حالا فایل قابل فلش این نسخه‌ از اندروید در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید به‌صورت دستی نسبت به نصب آن اقدام کنید. باید توجه داشته باشید که نسخه‌های پیش‌نمایش معمولا پایداری مناسبی ندارند و برای کاربران عادی توصیه نمی‌شوند و به همین دلیل است که گوگل این آپدیت‌ها را برای عموم منتشر نمی‌کند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که احتمال انتشار این نسخه‌ی پیش‌نمایش به‌صورت OTA در آینده‌ی نزدیک وجود دارد. مسلما گوگل در طی هفته‌های آینده نسخه‌های پایدارتر اندروید O را در برنامه‌ی اندروید بتا عرضه خواهد کرد و علاوه بر این گفته می‌شود در ماه می احتمالا شاهد انتشار دومین نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید O خواهیم بود. بر اساس اعلام گوگل، چهار نسخه‌ی پیش‌نمایش از سیستم‌عامل مورد بحث منتشر خواهد شد که این آپدیت‌ها در ماه‌های مارس، می، ژوئن و آگوست منتشر می‌شوند. همچنین نسخه‌ی نهایی اندروید O در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت؛ بنابراین گوگل زمان زیادی در اختیار دارد تا پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی، تمام مشکلات احتمالی را رفع کند.

اگر نمی‌توانید تا انتشار رسمی اندروید O صبر کنید، امکان فلش کردن دستی این سیستم‌عامل نیز فراهم است و شما همین حالا می‌توانید اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید O را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

اگر یکی از دارندگان دستگاه‌های اشاره‌شده در لیست بالا هستید، می‌توانید با کلیک روی نام آن‌، نسخه‌ی اندروید O مخصوص خود را دانلود کنید. اگر این نسخه از اندروید را روی دستگاه خود نصب کردید، لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

منبع