تبلیغ ارتقاء به ویندوز 10 از ویندوز 7 و 8 برداشته شد

[ad_1]

مایکروسافت در سال اول عرضه‌ی ویندوز 10، ارتقاء به این سیستم‌عامل را بصورت مجانی در اختیار مشتریان قرار داد و حتی اعلام کرد که نسخه‌ی کرک شده نیز بدون هیچ‌ هزینه‌ای به نسخه‌ی اصلِ ویندوز ۱۰ بروز می‌شوند. در همین راستا مایکروسافت برنامه‌ای به نام Get Windows 10 را برای کاربران به نمایش درآورد تا کاربران را بیشتر ترقیب به ارتقاء به ویندوز ۱۰ کند. نمایش مکرر این برنامه باعث رنجش کاربرانی شد که مایل نبودند از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند. حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا نمایش این تبلیغات را به کاربران نسخه‌های قدیمی ویندوز متوقف کند. این موضوع پس از نصب بسته‌ی بروز رسانی با نام KB3184143 انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت به هدف‌های تعیین شده‌ی خود برای جذب حداکثری مخاطبین نسخه‌های قبلی ویندوز به ویندوز ۱۰ رسیده است. براساس آخرین گزارش‌ که تیر ماه منتشر شد، ۳۵۰ میلیون نفر از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند. ممکن است مایکروسافت در کنفرانس Ignite خود که هفته‌ی آینده در آتلانتا برگزار می‌شود اطلاعات تازه‌ای در باره‌ی تعداد کاربران فعلی ویندوز ۱۰ ارائه کند.

با وجود اینکه برنامه‌ی ارتقاء مجانی ویندوز ۷ یا ۸ به ویندوز ۱۰ به پایان رسیده است، اما هنوز هم این ارتقاء بصورت مجانی انجام می‌شود و اگر نسخه‌ی اصل از این نسخه‌ها از ویندوز را داشته باشید به راحتی می‌توانید به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهید.

آیا شما به ویندوز ۱۰ ارتقاء داده‌اید؟ یا ترجیح داده‌اید همچنان از ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ استفاده کنید؟ در این صورت چرا به نسخه‌ی جدید ویندوز ارتقاء نداده‌اید؟

[ad_2]

منبع