مشاهده آماردر cPanel – Web/FTP State

Web / FTP Stats به شما اجازه می دهد به آمارهایی در مورد وب سایت و بازدیدكنندگان تان دسترسی پیدا كنید . مثلا چه مقدار از FTP یا پهنای شما مورد استفاده قرار گرفته است و یا كاربران چه فایلهایی را از وب سایت شما گرفته اند و …

Analog

Analog می تواند اطلاعاتی ساده ای را در مورد تعداد بازدیدكنندگان سایت را برای شما مشخص كند . Analog سریع و در عین حال راهنمای خوبی برای نشان دادن اطلاعات ساده می باشد مثلا در طول یك ماه به خصوص چه مقدار بازدید كننده از وب سایت شما بازدید كرده اند.

 

1 – روی گزینه Analog كلیك كنید.

2- روی نام ماه مورد نظر خود برای دستیابی به آمار مربوط به آن كلیك كنید.

Webalizer

Webalizer اطلاعات و آمار مربوط به سایتتان را می تواند بصورت نمودارهای كاملا دقیق برای شما نشان دهد

برای وارد شدن به این قسمت روی Webalizer كلیك كنید.

آمار Sub domain ها

در این قسمت می توانید به Analog و Webalizer مربوط به Subdomain ها دسترسی پیدا كنید.

به این منظور روی Subdomain stats كلیك كنید.

Latest Visitors

در این قسمت اطلاعات مربوط به عملكرد 300 بازدید كننده نهایی را به شما نشان داده می شود. چنانچه یك ویزیتور چندین مرتبه به سایت شما مراجعه كرده باشد یك بار شمارش خواهد شد

پهنای باند ( Bandwidth )

در این قسمت می توانید مقدار مصرف پهنای باند سایت تان را مشاهده كنید مثلا پهنای باند برای  HTTP ( برای سایت ) POP ( برای ایمیل )  و چنانچه سیستم مدیرتی شما از FTP پشتیبانی كند میزان مصرف پهنای باند برای FTP را هم نشان می دهد.

1- روی گزینه Bandwidth كلیك كنید.

2- برای دیدن مقدار مصرف همه انوع باندها روی نامه دامنه ای كه به رنگ زیر است كلیك كنید ( this color )

Error logs

در این قسمت آخرین 300 خطایی كه برای سایت شما بوجود آمده است  نمایش داده می شود . این قسمت می تواند برای شما بسیار مهم باشد زیرا بوسیله این سرویس می توانید از مشكلات سایتتان مثلا درست نبودن لینك یا اجرا نشودن فایلها و … آگاه شده و آنها را اصلاح نمائید.

1- برای رفتن به این قسمت روی Error logs كلیك كنید