گوشی های اندرویدی نوکیا در بازه زمانی مشخص آپدیت می‌شوند

[ad_1]

بر اساس اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، گوشی‌های جدید و آینده‌ی نوکیا که به سیستم عامل اندروید مجهز شده‌اند، در بازه‌ی زمانی مشخصی، آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

با اینکه آپدیت‌های مستمر و منظم دغدغه‌ی برخی از کاربران نیست، ولی خیلی‌ها تمایل دارند بدانند دقیقا کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند از جمله HDM Global، چه زمانی را برای دریافت آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید در نظر گرفته‌اند. به نظر می‌رسد گوشی‌های نوکیا به‌طور منظم این بروزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد. این خبر از آنجایی اهمیت دارد که می‌دانیم تقریبا زمان‌بندی بیشتر بروزرسانی‌های اندروید واقعا خوب نیست.

البته هنوز مشخص نیست آیا گوشی‌های نوکیا می‌توانند از برنامه Android Beta بهره‌مند شوند. سخنگوی این غول فنلاندی اعلام کرده است:

ما همیشه آخرین و سریع‌ترین نسخه‌ی اندروید را ارائه‌ خواهیم کرد. این موضوع شامل ارائه زمان‌بندی مشخص برای دریافت بروزرسانی‌ها می‌شود.

همچنین نوکیا اعلام کرده است که نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد کرد. به نظر می‌رسد گوشی نوکیا پی 1 که در MWC 2017 معرفی خواهد شد و گوشی نوکیا 8، مشمول این برنامه خواهند بود.

نوکیا و HMD به دنبال انتشار منظم بروزرسانی هستند. بر این اساس انتظار می‌رود جزئیات و اخبار خوبی از این موضوع در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در اختیار کاربران قرار گیرد. گوشی نوکیا 6 از اندروید ۷ پشتیبانی می‌کند، البته هنوز معلوم نیست آیا بروزرسانی بعدی اندروید ۷.۱.۱ خواهد بود یا نوکیا قصد دارد مستقیما اندروید ۷.۱.۲ را که در حالت بتا قرار دارد، برای این گوشی منتشر کند.

[ad_2]

منبع