بروزرسانی Creators ویندوز 10 در ۱۶ فروردین از طریق ابزار Update Assistant در دسترس خواهد بود

[ad_1]

دیروز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که انتشار رسمی بروزرسانی Creators ویندوز ۱۰ برای مصرف‌کنندگان عمومی از ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) آغاز خواهد شد. امروز این شرکت اطلاعات بیشتری از نقشه‌ی راه انتشار بروزرسانی Creators سیستم عامل ویندوز ۱۰ به اشتراک گذاشته است.

مثل همیشه، شرکت مایکروسافت رویکرد مرحله به مرحله را برای تحویل بروزرسانی خود به میلیون‌ها کاربر سیستم عامل ویندوز ۱۰ پیش خواهد گرفت. در مرحله‌ی اول، شرکت مایکروسافت دستگاه‌های جدید و به‌ویژه آن‌هایی که متعلق به شرکای سخت‌افزاری خود (OEM) است، هدف قرار خواهد داد. در مرحله‌ی دوم مایکروسافت بر اساس بازخورد دریافتی از مرحله‌ی اول انتشار آپدیت، بروزرسانی Creators را برای دستگاه‌های بیشتری منتشر خواهد کرد. غول غناوری ردموند به مدت چندین ماه تا زمان دریافت بروزرسانی Creators توسط تمامی دستگاه‌های سازگار، این فرآیند را تکرار خواهد کرد.

اگر اشتیاق فراوانی به دریافت بروزرسانی Creators دارید، مایکروسافت دانلود ابزار دستیار بروزرسانی (Update Assistant) را به کاربران مشتاق پیشنهاد می‌دهد. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به‌صورت دستی در تاریخ ۱۶ فروردین (۵ آوریل) اقدام به بروزرسانی ویندوز 10 بکنید.

نظر شما درباره‌ی بروزرسانی Creators ویندوز ۱۰ چیست؟

[ad_2]

منبع