بهبود رتبه گوگل ( بخش دوم )

[ad_1]

راه های افزایش رتبه سایت در گوگل چیست؟

قصد داریم در این مقاله که بخش دوم مقاله بهبود رتبه گوگل می باشد ۵ راه کار دیگر از سری راه کارهای افزایش رتبه در موتور جست و جوی گوگل بپردازیم. با تاکید مجدد می گوییم دقت کردن به همین راه کارهای ساده می تواند رتبه سایت شما را افزایش چشم گیری بدهد.

 برخی از راه کارهای افزایش رتبه سایت :

۱- لینک های داخلی

لینک های داخلی به لینک هایی گفته می شود که صفحات داخلی سایت شما را به هم مرتبط می کند و میان آن ها رابطه ایجاد می کند. شما می توانید در مقالات خود از کلماتی که در مطالب دیگر سایت شما راجع به آن موضوع پرداخته اید استفاده کنید و آن کلمه را به صفحه مورد نظر لینک دهی کنید در میان این نکته حائز اهمیت می باشد که در لینک دهی از کلمات مرتبط به موضوع صفحه مورد نظر استفاده شود.

۲- موتورهای جست و جو محتوای هر صفحه را به صورت کامل بررسی می کنند

ترتیب بازدید موتورهای جست وجو به گونه ای است که اطلاعات و محتوای هر صفحه را به صورت جداگانه از بالا به پایین مشاهده می کنند. به همین دلیل است که نام و عنوان صفحات حائز اهمیت است بنابر این با حذف جداول و تصاویر از بالای صفحات خود و استفاده از آن ها در قسمت های پایین تر صفحات به بالا بردن رتبه سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید.

۳- عمر دامنه

عمر دامنه تاثیر مستقم در رتبه بندی سایت توسط موتورهای جست وجو دارد. هرچه عمر دامنه بیشتر باشد یعنی از لحاظ زمانی مدت زمان بیشتری باشد که سایت شما راه اندازی شده باشد تاثیر بیشتری در رتبه بندی سایت دارد.

۴- کپی رایت

مقالات خود را در انجمن ها و وبلاگ های مختلف به اشتراک بگذارید و در ابتدا یا انتهای مطلب خود کپی رایت خود را قرار بدهید تا به سایت شما از سایت ها و وبلاگ های دیگر لینک شود.

۵- تبلیغات پیامکی و ایمیل مارکتینگ

شما با استفاده از تبلیغات پیامکی و ایمیل مارکتینگ می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید و باید به این نکته توجه داشته باشید که در ایمیل های تبلیغاتی خود و پیامک های تبلیغاتی خود آدرس سایت خود را قرار دهید تا مخاطبانی که برای آن ها پیامک تبلیغاتی و یا ایمیل تبلیغاتی ارسال کرده اید بتوانند به سایت شما مراجعه کنند و بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا کند که این امر تاثیر بسزایی در افزایش رتبه سایت در موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل دارد.

[ad_2]