ویندوز 10 بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد

[ad_1]

مایکروسافت تلاش زیادی برای جلب اقشار و کاربران مختلف به سیستم عامل ویندوز ۱۰ کرده است. آپدیت‌های پیاپی و افزودن امکانات مختلف تنها بخشی از برنامه‌های گسترده‌ی این شرکت است.

طبق اعلام مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۱۰ در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بدین ترتیب می‌توان این نسخه از ویندوز را دومین سیستم عامل محبوب جهان دانست. البته ویندوز ۷ همچنان کاربران بیشتری نسبت به ویندوز ۱۰ دارد. همچنین طبق اعلام مایکروسافت بیش از ۲۰۰ میلیارد ساعت از ویندوز ۱۰ استفاده شده است که آمار فوق‌العاده‌ای است.

مایکروسافت با عرضه‌ی بازی‌های ایکس‌باکس برای ویندوز ۱۰، در نظر دارد این نسخه از سیستم عامل خود را به بستری محبوب برای گیمر‌ها تبدیل کند. این شرکت با یکسان‌سازی هسته‌ی سیستم عامل رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس، امکان پورت کردن بازی‌ها را برای ویندوز ۱۰ بسیار ساده کرده است و پیش از این نیز شاهد عرضه‌ی عناوین بزرگی مانند چرخدنده‌های جنگ و فورزا هورایزن ۳ برای رایانه‌های شخصی و ویندوز ۱۰ بودیم. در همین راستا نیز غول فناوری ردموند اعلام کرد که ویندوز ۱۰ شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی گیمرها از آن برای انجام بازی‌ها بوده است.

[ad_2]

منبع